Follow on Bloglovin

mandag den 28. januar 2013

Jagten (på motivation)


I onsdags fik jeg endelig set Jagten - og på trods af hypen og den massive omtale, levede den fuldt ud op til mine forventninger. Jeg var især vild med, hvordan slutningen understreger, at fortiden har det med at snige sig ind på en og ikke lige er sådan at slippe - og da slet ikke i et lille lokalsamfund, som det, handlingen udspiller sig i.

Udover at have set Jagten, har jeg overhovedet ikke taget mig nok sammen til at lave noget der minder om studierelevant. Pludseligt, er der kun én uge til semesterstart, og jeg ved ikke hvor tiden forsvandt hen .. eller stemmen i mit hoved, der prædikede om alle de MEGET relevante film, jeg burde have set, så jeg ikke starter semestret med at være bagud. Jeg tror, den druknede i alkohol og overspringshandlinger, men der er også en lille chance for, at den bare slet ikke var der til at begynde med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar