Follow on Bloglovin

mandag den 14. januar 2013

Nytårsfortsætter.

Det blev ikke til meget blogskrivning imellem jul og nytår, og heller ikke efter, for den sags skyld. I stedet blev det til influenza, afslapning, familiehygge og vinterferie, hvilket sådan set også var udmærket. Nu er det jo så blevet 2013, og det har været tid til at aflægge nytårs-fortsætter. Av.

Jeg har opgivet at være optimistisk og lave 10.000 løfter til mig selv, som jeg alligevel ikke holder. Derfor er mit eneste rigtige nytårsfortsæt, at jeg skal bestå eksamen i filmhistorie, til foråret.

Tilgengæld er jeg meget motiveret (lige nu i hvert fald!) til at foretage en livsstilsændring, der betyder mere motion og mindre sukker. Og da min søde roomie er frisk på sukker-afvænning, og min ene veninde har meldt sig som træningspartner, er jeg sikker på, at jeg ikke kunne have et bedre udgangspunkt.

Game on!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar