Follow on Bloglovin

onsdag den 19. december 2012

All I want for christmas, is shoooe(s), baby!

Jeg har tilladt mig at tage en (velfortjent) pause fra opgaveskrivningen, da jeg i dag nåede minimumslængden af opgavens omfang (HURRA). Nu sidder jeg i stedet, og funderer over et meget tøset dilemma .. omhandlende sko. Jeg har nemlig forelsket mig i denne fine flatform (ja, den samme som på ønskelisten) fra www.office.co.uk, der findes i følgende sorte varianter:




Jeg kan lige godt lide dem begge, men havde set mig mest varm på canvas varianten (den øverste) ud fra et rent praktisk synspunkt, nu det ikke ligefrem ER den mest velour-venlige årstid. Tilgengæld er den nederste model sat ned fra 25£ til 15£, hvilket jo også er værd at tage med. Decisions, decisions. 
Begge modeller kan findes her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar