Follow on Bloglovin

mandag den 26. november 2012

Ny vinterjakke.


For lange jakker får mig til at ligne en dværg, og for korte jakker får min popo til at græde, når jeg cykler. Jakkelængder er et evigt dilemma i min verden, og da foret på min vinterjakke pludselig begyndte at poppe ud igennem stoffet (billige bras), var det med meget ringe forventninger, jeg påbegyndte jagten efter den nye, perfekte vinterjakke.
Efter 3 forskellige butikker og 9 forskellige no-go jakker, endte jeg i H&M ... og jeg kunne måske have sagt mig selv, at det ville have været det bedste sted at starte (at dømme efter det generelle udvalg i min garderobe) men nej, det var en nød-løsning, der heldigvis endte i forløsning.

Perfekt længde, varmt for, fleece i lommerne og klart mere vandafvisende end min gamle jakke. 
Tak, H&M. Jeg skylder en omgang. 
Og vinter? KOM AN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar