Follow on Bloglovin

lørdag den 24. november 2012

Den BEDSTE ansigtsmaske i verden.

Hold da nu helt op, hvor blev jeg hurtigt inaktiv på bloggen igen. Tiden flyver af sted, og jeg glæder mig allerede som en gal til at få mine skriftlige opgaver overstået, så det kan blive JUL! (Og jeg kan holde fri. Aah)

Anyways, til titlen; jeg ved godt, den lægger lidt pres på dette meget simple, gode råd, jeg på et tidspunkt læste i
"Spar dig smuk, rig og berømt" ( .. don't ask)
Men tro mig, det skuffer ikke. Jeg har døjet med meget letpåvirkelig hud i mange år, og vil vove at påstå, jeg har prøvet stort set samtlige renseprodukter på markedet .. med meget blandede resultater. Derfor var det med indgroet mistro, at jeg forsøgte følgende:

Knus 4-5 aspiriner (ja, som i hovedpinepiller. Det er nemmest i en morter)
Tilsæt nok vand til at danne en sticky masse (føles som våd cement)
Smør det i ansigtet (PAS på øjnene!)
Skyl af med varmt vand, når masken begynder at tørre/drysse af

.. voilá, babyhud! Og så er det oveni købet vældig billigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar