Follow on Bloglovin

søndag den 10. marts 2013

The Rocky Horror Picture Show.


I går aftes fandt jeg endelig ud af, hvad hele konceptet bag The Rocky Horror Picture Show går ud på, og jeg må sige, at det fuldt ud levede op til de forventninger, jeg havde fået, efter mine kære medstuderendes hype omkring eventet. Mange blandt publikum var klædt i drag, og kastede med toast, ris, vand og hvad der ellers hørte til af rekvisitter, imens de fyrede jokes af, parallelt med filmens mange platte punch-line.
Jeg har sjældent følt mig så malplaceret i et normalt outfit, og er sikker på, filmen kun bliver sjovere at se anden, tredje og fjerde gang. The Rocky Horror Picture Show blev vist i Huset, der også viser The Room med jævne mellemrum - en film der kræver, at man bl.a. medbringer teskeer og puder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar