Follow on Bloglovin

torsdag den 6. december 2012

Siden sidst.

Siden sidst, har dagene stået på: opgave, opgave og mere opgave ... og det er langt fra slut endnu.
Heldigvis har der indimellem sneget sig lidt glædelige begivenheder og hyggelige overspringshandlinger ind, der har gjort alting lidt nemmere at overskue, både i forhold til opgaver, og i forhold til den heftige forkølelse, jeg var så smart at hive med hjem fra byen i weekenden. Øv.



Laura og jeg har fejret 2 års dag, i selskab med The Intouchables - årets franske feel-good film, der klart kan anbefales. Jeg har fået købt næsten alle mine julegaver (jubii!), og bagt æbleskiver for første gang i mit liv, uden hjælp fra moar. Og så er vi, som så mange andre, blevet overrumplet af årets første snestorm. På trods af våde støvler, glatte veje og umuligt hår, har det virkelig sat min julestemning i frigear, og nu det trods alt er den 6. december og  1/4 del af julemåneden er gået, må det være i orden at sige: glædelig for jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar